tu jesteś: główna / biblioteki_graficzne
Biblioteki graficzne



DirectX i OpenGL to dwie najważniejsze biblioteki graficzne używane do tworzenia gier i umożliwiające wykorzystanie akceleracji sprzętowej wyświetlania grafiki 3D oferowanej przez współczesne karty graficzne.
  • Obydwie mają praktycznie takie same możliwości.
  • Obydwie mają praktycznie taką samą wydajność.
  • W obydwu da się zaimplementować te same efekty graficzne.
  • Obydwa są darmowe zarówno dla użytkownika jak i programisty.
  • OpenGL działa na wielu platformach. DirectX działa tylko w Windows i XBox.
Oprócz  dwóch bibliotek wymieniobych wyżej istnieją jeszcze m.in.:
Biblioteki graficzne

polityka prywatnosci
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Bez tych plików serwis nie będzie działał poprawnie. W każdej chwili, w programie służącym do obsługi internetu, można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji w Polityce prywatności.

Zapoznałem się z informacją